27 september 2010, del 2

nu har dagen lidit mot sitt slut och ja.. första praktik dagen är bort gjord och jag vet inte riktigt va ja ska säga om den heller..
nog ha ja vare på bättre men jag får väl se va resten av tiden har att erbjuda!
Jag hoppas de bli bättre annars vettigudarna hur jag ska överleva.. :P
Börjar jobba 7 imorrn å hur kul känns de? kommer vara svinigt trött då jag kommer på jobbet känner jag, dessutom så måste ja komma ihåg att ta med mig nyckeln imorrn bitti annars tar jag mig inte in :O

Annars så sitter jag här ensam i min lägenheten och funderar på att sova, blir som sagt kvar här i helgen och martin kommer till Emilia så helgen kommer nog bli ganska så ensam tro jag, förstår om dom vill ha lite egen tid ;p mohaha!
Men jag kanske ska få vara ledig nästa fredag så då blire en låååååång helg :D Känns faktiskt som att det skulle vara riktigt skönt! Bara få slappa några dagar och bara finnas till, jag ha funderat en hel del på sista tiden..
Funderingar som jag inte riktigt får bort från min skalle men jag måste söka efter ett svar på dem..
Hatar då man står inför såna här beslut, allting blir så krångligt och jag vet inte riktigt vars jag ska ta vägen då det blir så här..
Önskar ibland att de skulle vara lite enklare här i livet!



Det var evighetssekunder
tre korta andetag
hela livet vände
vem valde
inte jag
jag hörde ord från mina läppar
som aldrig vilat i min mun
tankar aldrig tänkta
som nya väggar i ett rum

vem tänder stjärnorna
som bara jag ser i dina ögon
vem vänder vindarna
och för mej dit
min tanke
aldrig nått!

Jag saknar dig, jag har alltid så roligt med dig å de känns så tomt då du inte är nära!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu