1 september 2010

Ny månad och ett steg närmare vintern :)
Imorse då jag klev av jobbet så va det is fulla rutan så jag fick skrapa den imorse, då insåg man att vintern är på G :D
Iaf så har det hänt en hel del sedan jag skrev sist.. jag letar nu bostad för fulla muggar eftersom jag komme in på sköterskeprogrammet i övik och börjar kanske redan nästa vecka?
Vart snabba ryck så jag har mailat på en student lägenhet, beställt mobilt internet osv..
Så senare idag ska jag fara och besöka karin för att höra om bidrag och sånt.. känns konstigt att börja på universitetet faktiskt men jag tro de kommer bli kul :)
Känns dock lite konstigt att ha en lägenhet i åsele samtidigt som man ska bo i övik under dagarna..
men de ska nog gå bra tro ja..
I helgen får man besök också, vet inte riktigt va vi ska hitta på men de finns ju alltid någon film man kan se :)
Hoppas på att Fredrik ska hålla sig hemma så vi kanske kan se någon film med dem eftersom han kan se tankade filmer direkt från datorn på tvn..
de är ju faktiskt liiiiite lättare! fast, får jag min nya pluggdator och mobila internet så kan jag också gör de tro ja, då kan man ju faktiskt föra över lite filmer från den andra datorn bara för å slippa se dem på datorn..
äsch de löser sig!
Nu ska ja göra lite vettigt!

Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu