12 april 2011

nu vare ett bra tag sedan jag skrev men jag antar att jag inte haft något vettigt att skriva om..
I helgen va ja å älsklingen i fjälle å jag lovar, de va faktiskt riktigt skönt.. köra skoter å bara finnas till..!
Sånt gilla jag!
Knät fortsätter att krångla så på freda ska jag till Övik för att göra en magnetröntgen.. jag hoppas verkligen att det bara är ledband som är trasiga så det inte är nå mer skit som är sönder..  de räcker nu tycker jag!
Sedan så äre ju inte länge kvar tills ja ska operera axeln också, 14 dagar för att vara exakt.. känns faktiskt lite små drygt för då kommer man ju inte kunna använda den på nån månad ordentligt.. så ja kommer nog känna mig som halvt ett kolli..

Sen va Sanna här igår å besökte ranchen, vi tog oss en kopp kaffe å surra lite å de va riktigt trevligt! Va ett tag sedan så det behövdes!
sedan ska vi ta å bleka håre på mig imorrn så ja kanske kan se lite vettigare ut ;p sedan om de funkar ä ju en annan sak, vem vet.. ja kanske ser lika korkad ut som vanligt iaf ;)

Älsklingen är nere i stockholm å jobbar, känns riktigt konstigt att vara hemma själv men jag antar att de bara är att vänja sig för vi vet ju faktiskt inte hur länge han blir där å jobbar så..
Fast när han kommer hem så får han ju vara ledig en vecka så de är ju possitivt :)
Älskar dig!



Nä nu ska ja sluta surra å göra nå vettigt...






Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu