17 april 2011

ja de händer inte speciellt mycket på bloggen just nu måste ja säga. tro ja ha börja lata mig lite då de gäller den men aja, de kommer väl en tid då ja kommer va super duktig på den igen.. den som lev få se!

Iallafall så har ja tillbringat helgen hemma på ranchen, jäkligt skönt och ha inte gjort något annat än att slöa! Men de är ju lugnet före stormen så ja antar att de är okej.
Iallafall så ska resten av min klass börja praktik på måndag men det gäller inte ja..
efter många om å men å velande fram å tillbaka så ha ja bestämt mig för att ta ett studieuppehåll å göra operationen i uppsala nu den 27/4.
Det innebär att jag kommer inte kunna fortsätta med min klass till hösten MEN jag anser att hälsan är viktig och sånt problem jag haft nu med axeln under en lång tid så är det lika bra att få det gjort..
Jag tror helt enkelt inte att min kropp orkar med att ha den värk och ständiga hoppa-ur-led saker som min axel ger mig så ju mer ja tänkte på framtiden så tänkte jag att: Nä nu måste du lyssna på kroppen charlotte å göra någonting åt de!
Har i nuläget 50/50 att de fungerar och om jag väntar tills ja gått utbildningen klart så kanske det har minskat å ja.. va gör ja då om operationen inte fungerar? livet kommer bli lite mer besvärligt då än va de redan kan vara..
jag kan lova att de va inte ett lätt beslut då jag verkligen ville gå färdigt utbildningen men som sagt, ja måste börja ta hälsan på allvar..

Många har också börja fundera om ja verkligen ska fortsätta med skotercrossen nästa år å ja blir mer irreterad på att dem kommenterar saken för det är upp till mig..!
Visst saker kan hända å allt va dem nu antyder MEN om ja inte skulle hålla på med de, va skulle ja då göra? Sitta å låta livet passera utan att kunna säga att ja gör någonting som jag verkligen gillar å hålla på med? Nejtack ja tänker inte slösa bort mitt liv på någonting ja inte vill göra..
Så ge upp med kommentarerna, ja sköter mitt eget liv å is int ens diskutera saken för ja kommer iaf int att svara på de.. så äre!

Nä nu ska ja fara å hämta katterna å fara hem med dem innan jag far på garaget för att få hjälp att he på sommardäcken på BMW:n...!




Saknar dig älskling! 2 dagar kvar nu tills du kommer hem! :)






Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Mango

min älskade vän... kan du byta design ? till en med större text. jag kan fan inte läsa detta. det flyter ihop!!!!!!! jag blir knäpp liksom.



tack på förhand :) Pussiluss

2011-04-18 @ 23:52:39
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu