19 april 2011

Ja, imorse när väckarklockan ringde så kan ja lova att ja va död.. ja ville inte alls kliva upp ur den varma sängen!
Men ja tog mig upp å ja tog mig på bussen..
Åsele - Umeå va inga problem, ja sov mest hela resan så ja..
MEN Umeå - Övik va dessto värre.. Bussen lät ungefär som då ja å pappa åkte ner te stockholm då bussn tappa däcke efter E4:an.. så ja satt bara å vänta på att de skulle braka då de lät mer å mer under resan samt att när han gasa å svängde lät de ännu mer.
Men vi tog oss te Övik å när vi kom på resecentrumet så körde han in i kanten där man stiger av så det small ordentligt.. Sedan fick han inte upp dörren till bussen så man fick åla sig ut.. skillat! Undra om han ens hade körkort för buss?! Ja kanske ä lika bra att man inte vet...

Iallafall så börjar klockan närma sig 4 vilket innebär att de är 2,5 timme kvar tills ja ska hämta älsklingen på flyget :D som jag ha längte heeeeele dan! Ska bli skönt att ha han hemma nu ett tag så jag få rå om han lite :)
Men någon lugn å ro kan jag inte påstå att de blir då vi ska besikta bilarna imorrn å äta lunch med Mango å sen åker vi till Lajksjö för att få bara finnas till tills på torsda för då åker vi hem, får fika gäster å sedan blire Sveja för att fika där å sen på freda blire fjälle!
Veckan jag har älsklingen hemma kommer kännas jätte kort :o
men men så kan de va ibland.. sen på tisda då han åker tillbaka till Stockholm så åker jag till Uppsala för att opereras på onsdan så ja.. de är mkt nu framöver!

Nä nu ska ja sluta blogga och packa ut de sista sakerna i bilen för ja hade tänkt hinna en sväng på coop innan ja åker mot flygplatsen!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu