12 augusti 2011

jösses säger jag bara va dålig ja blive på att uppdatera denna blogg nu för tiden..
Vet inte riktigt va de beror på men..
Iaf så måste jag bara erkänna att ja vare totalt halv död nu de sista dagarna.. Förskyld så de bara skriker om det!
Nästäppt na jävulskt så tillslut fick ja ge upp och fara å köpa nässpray!
Hatar verkligen att vara nästäppt! usch!
Annars så händer det inte så mkt, håller just på att laga mat i husvagn och ja lovar.. DE Ä VÄRNT!!!
Men de ä bara å härda antar jag, fast ja lovar, alla möjliga sätt att få in frisk luft är tilltagna så de måste se roligt ut från utsidan!
Kvällens midda bli något väldigt enkelt faktiskt..
korv, grönsaker och ris.. väldigt lättsamt och bra! Tar inte för mig några större middagar i husvagn ska ja tala om, de ä nog trångt som det är!
Nä istället för att sitta här och babbla så ska jag ta och ta mig en promenad!
Sen kanske ja ska dra de hela här också. Mitt simkort till mobilen är dött så vill ni någonting så få ni maila mig, facebook fungerar utmärkt för det!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu