Dag 1

  1. Jag hatar spindlar å myror
  2. Familj och vänner ha en stor plats i mitt liv
  3. Är sambo med Lars
  4. Ha bott hemifrån sen ja va 16
  5. Känner mig mer "vuxen" sen ja flytta till hus än va ja gjort medan ja bott i lägenhet
  6. Ja ä väldigt rapp i käften om ja ba vill
  7. Skotern ä den bästa "pryl" ja ha i mitt liv
  8. Vill åka utomlands
  9. Min största dröm ä att flytta till Canada å köra skoter året om nästan ( kan nöja mig me en resa också )
  10. Ja vill bo kvar i Åsele då ja älskar att bo i inlandet!
Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu