Dag 4 – Mina mål osv...

Mina mål
Mina mål i livet ä nog att försöka leva mitt liv och int försöka ta efter någonannans liv.. Sedan att ja ska kunna hålla mig frisk och kunna leva ett långt och fridfullt liv, att ja ska få bukt me mina ledbekymmer så att ja en dag ska kunna leva ett liv utan värk och en massa krånglande leder.. Sedan ä ju så klart målen att bilda familj och ha ett jobb som ja kommer trivas med! Att bli riktigt duktig på att fotografera!
Mina drömmar
Mina drömmar gå då ihop ganska mkt me mina mål, att ja ska få leva ett friskt och fridfullt liv, att de ska forska fram en ny teknik som botar överörlighet, att ja ska hitta ett jobb som ja älskar och att ja kommer ha en underbar familj att komma hem till då mitt arbetspass ä över :)

Mina önskningar
Alltså alla dessa saker går ju ihop..?!
Men den absolut största önskningen just nu ä nog att de ska komma ett botemedel mot överörlighet!
Gu va skönt de skull vara att int behöva ha svårt att sova för att man int kan ligga på vilket vis som helst utan att få värk eller att man ska kunna vakna utan att alla leder värker och de låter som man håller på gå av då man stiger upp då flera leder knäcks..
Oyes, de ä nog den absolut största drömmen just nu!
Nä nu äre färdi gnällt för ikväll :)
Over and out.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu