1 december 2011

Herre gud, 1:a december!!
nu kommer tiden bara att rusa iväg och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med!
Som tur ä så ä alla julklappar snart fixade! känns skönt att inte behöva stressa för att man totalt missat tiden!
jaja, iaf shockade min kropp mig ganska rejält då jag somnade efter kl 23? tro ja..
Sov som en stock till halv 2 då ja vakna å va pissnödig å sen somna ja om igen och vaknade strax innan 4. Så ja ringde och väckte marica kl 5 och sedan så ha ja bara legat och dragit mig framför tvn..
rätt skönt faktisk!
Idag ska ja äta lunch me Marina och sedan blire att fara hem å baka! Nu ska juldofterna in i huset också :)
Nä nu ska ja återgå till soffan för att se om de ä nå å se på tvn.. förhoppningsvis äre de så ja kan äta min clementin i lugn å ro så ja kanske få behålla den också! vore riktigt skönt om ja skulle få ha den turen :)
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu