13 december 2011

Måste bara visa en sak  som jag vart helt förälskad i!
sköldpaddelampan på jollyroom! En sån lampa önskar ja mig till pyret :)
Vi har varit på rutin ultraljudet också, igår för att vara exakt! va jätte mysigt att få se vårt lilla pyre som mådde bra och barnmorskan hade ingenting att anmärka på!
Därimot gillade inte pyret att vi skulle glo me ultaljudet och rörde sig flitigt för protestera! Men vi lyckades få sötnosen på bild så vi få va nöjda!
Gudmor Marica har nog sin bild i brevlådan snart, antingen imorrn eller på onsda :)
Vi ha även lämnat in bilden för att göra kopior på den så vi hoppas på att få dem i veckan!
Annars ha min otur kommit ikapp mig igen... skulle jobba på dagis idag men vaknade med 39,6 i feber :(
Ha känt mig konsig hela helgen och ja, nu bröt de nog ut ordentligt.. men så förbannad jag var då ja upptäckte de imorse..
va riktigt äckligt då ja klev upp ur sängen för ja frös och allting snurrande och ja.. skit äckligt..
va som att vara riktigt i fylla utan att ha drucke... usch..
Så nu ligger ja i soffan, nerbäddad under 2 täcken och har 1 kg clementiner framför mig.. så nu ska de bli c-vitamin chock för kroppen så febern å hela satan åker bort från kroppen!
Har inte tid att vara sjuk nu!!
Nä ska ta och glo lite på tvn nu....
Over and out....!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Så underbart! Det var ju helt fantastiskt att få se sin lilla bebis på ultraljudet !! :)

2012-02-01 @ 15:14:44
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu