3 december 2011

jösses, jag och Lars satt och prata igår då han kom hem..
Om 1 vecka å 2 dagar ska vi fara och göa ultraljudet i lycksele, det innebär att vi snart gått HALVA tiden...
shit säger jag bara!
Iallafall så vaknade jag kl 4 imorse och va pigg.. jääääävligt typiskt så ja låg och försökte somna om en stund men gav upp.
Ja klev upp och fikade frukost istället och gjorde upp en eld.
sen gjorde ja ett tappert försök att väcka lars lite oskyldigt men det gick inge vidare eller jo, han vakna men somna om lika fort igen så då satte ja mig vid datorn och passade på att uppdatera här!
Idag ska vi fara och hälsa på Emma och Steffan så de ska bli trevligt, vi ha inte träffa dem sen marknan så de ä ju ett tag sedan..
Annars vet ja inte rikitigt va den här helgen kommer att bjuda på men de få visa sig!
Men snälla.. ge mig nån snö! Annars blire fan ingen riktig jul så de så!
Nog me dösnacke..
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu