23 februari 2011

ojoj nu vare länge sedan de vart uppdaterat här men ja ha faktiskt inte riktigt haft tid av någon konstig anledning!
Men ja tänkte dra en kort uppdatering nu om vad som händer runt omkring mig..
Måste säga att det har hänt riktigt mycket sen jag skrev sist..
ja va som sagt hemma och ja, alla hjärtansdag vet ni ju va ja tycker om.. men ja kom iaf upp till lillebror och fick en alla hjärtansdags kram, utan hakar?! :P haha
Sedan så under torsdagen så va ja över på garaget och trixade lite innan jag for till Lars och drack kaffe!
Ja trodde faktiskt att ja inte skulle hitta någon som de bara säger klick om men.. ja ha fått bevisat att de faktiskt gick!
Va med lars egentligen hela helgen mer eller mindre, va och körde skoter på söndan tillsammans med lars och hugo! fast egentligen så åkte jag med lars först upp på ok medan vi satt hos Morgan och grilla sedan skulle vi ut å köra en sväng! Tur jag har en sån fruktansvärt underbar lillebror som lånade ut skotern åt mig så jag kunde fara och köra! Hugo körde fast och ja kunde inte låta bli utan körde upp bredvid honom och burkade runt så de for lite snö på han ;) hahaha! ja ni ser ju mitt spår te vänster :p

Lars va och burkade runt men ja hade ju lovat lillebror att inte sövla något med hans skoter så ja stod mest och kollade på och tog kort :) Sedan for Hugo hem och ja å lars satt och pratade en stund i de underbar vädret innan vi begav oss hemåt igen.
Ja skulle hem å käka och packa inför övik..


Nu sitter jag i övik och Lars va här igår och sov över då han inte jobbar så långt ifrån Övik :)
vi va ut och åt på resturang och sedan så låg vi bara och prata å fanns till..
Jätte mysigt, va ingen höjdare direkt då hans mobil ringde 04.00 för att han skulle åka å jobba, hade vela ha kvar han hela dan!
Men ja få ju se han imorrn om de inte blir så att han kommer tillbaka ikväll, beroende på hur länge han jobbar :)

Gillar dig så sjukt mkt!





Over and out...!


Kommentarer
Postat av: blazinga

Kul med du å Lars måste jag säga =) Sen är det nog Hugo man borde börja kalla för sövel snart som han verkar vara å köra fast på slätta överallt :D

2011-02-23 @ 19:04:36
URL: http://blazinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu