8 februari 2011

Idag är det inte riktigt min dag, försov mig imorse men som tur va så gjorde det inte så mkt..
va uppe å påklädd på 30 min så de va ju bra :)
vi gjorde grupparbetet och sedan så gick jag hem å ha vare på gymmet en sväng och jag kan lova att det va grymt skönt!
Va händer annars då? absolut inte ett skit..
jag har funderat en hel del å jag vet att ja borde skippa de eftersom att då blir min kväll förstörd totalt..
hatar verkligen att vara här då man tammefan aldrig ha nå liv här..
jävla piss ställe men jag har bestämmt mig nu för att söka till en annan skola igen efter första året, ha ja tur så kommer ja in :) Håll tummarna!
Känner på mig att de kommer bli stressigt som tusan på fredag eftersom ja ska hinna hem, packa och sedan bege mig till Lima för att kunna köra sm kvalet..
Läskigt nästan då man vet att de är mkt på spel åsså ha man haft lite bantid..
men ja lär mig och inser att de kommer ja nog inte alls göra om..
köra offroad för att lära maskin, visst de ha vare bra det med eftersom jag nu känner maskin mer och vet hur den beter sig men jag känner ändå att ja skulle ha tränat mer på banan..
Måste erkänna att ja är glad som kommer att vara hemma hela nästa vecka för då blir det hårda bud på att vara på banan och träna några gånger.. blir väl antagligen te helgen.
Nä nu måste ja sluta surra och slänga mig i duschn..
sedan gå igenom cellens funktioner ännu en gång!



Önskar att du va här nu babe!
Skulle behövt få skratta med dig å uppleva gamla minnen ;)






Over and out.....!


Kommentarer
Postat av: M

saknar dig !

PUSS

2011-02-08 @ 21:45:36
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu