13 januari 2011

Torsdag och jag har snart gjort bort första skolveckan i övik..
Måste säga att den har gått ganska så bra ändå, ha vare mkt tenta plugg och det behövs faktiskt eftersom jag får läsa om allt inom denna kurs.. jobbigt men så kan de gå!
Har iaf fått att jag ska få skjuta upp tentan tills februari pga hjärnskakningen och det känns faktiskt riktigt bra för det innebär att jag har mer tid att gå igenom allt som man ska kunna!
Grymt tacksam är jag iaf!

Ikväll kommer lillebror hit vilket innebär att jag åker med honom hem! Sedan blir det att packa om för att kunna åka till Sveja imorrn kväll.. kommer bli grymt skönt att få friåka lite i helgen, ger mig mer tid på maskin och det är ju inge annat än possitivt!
Kanske man känner sig mer säker på den tills nästa tävling!
Mitt paket från stenmarks har kommit också vilket innebär att min nya hjälm har komme..!
Bra för då slipper ja låna hjälm :)
Min hjälm vart ju förbrukad då ja krascha i storuman så...

Nä nu ska ja dra sista pluggrycket med emilia innan vi ger oss för idag!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu