25 januari 2011

tillbaka i övik igen och det känns faktiskt lite halv tungt att man ska vara här tills på freda eftermiddag men jag antar att jag får göra de bästa av saken..
Har stora planer för va som ska ske denna vecka, ska städa å rensa lite i skrubben jag har såkallad lägenhet och sedan ska ja försöka kasta ut sängen och he upp min uppblåsbara madrass för då kanske ja sover lite skönare också..
de kan ju vara bra om man ska orka plugga!
Sedan har ja beställt en synundersöknings tid för att kolla om ja behöver nya glasögon.. ser snart ingenting då jag läser eller tittar på tvn.. lite lätt störande..
tycker faktiskt att jag ser sämre nu efter hjärnskakningen än före men de kanske bara ä en känsla..
Ska även upp på telia efter ja slutat skolan och kolla om det går att jag byter abonnemang för jag är måtligt less på att halebop ruinerar mig varje månad och ändå ringer man inte speciellt mkt enligt mig..
men då de flesta ja ringer åt ha telia så blire dyrt hur man än vrider och vänder..
så jag hoppas faktiskt att ja ska kunna byta och skriva tillbaka numret på mig så slipper de stå på pappa = inga personer som ringer till mig och söker efter pappa..
Sedan ha ja faktiskt maila försäkringsbolaget om min mobil som har en trasig display numer, förhoppningsvis får jag lite pengar från dem så ja kan köpa en ny för de är lite svårt att se vad som står i smsen..
Maila uppsala och bekräftat remissen om operationen så nu har ja väl inte direkt så mkt kvar att göra förutom de ja listat ovanför..
Känner mig faktiskt ritkigt duktig idag så de gäller bara att ha motivationen och hålla i sig nurå tills ja sluta!

Nä nu kanske man ska återgå till föreläsningen..




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu