24 januari 2011

måndag och idag har jag inte gjort annat än att bara finnas till och njuta av de sista timmarna i Åsele innan ett nytt allvar börjar i övik..
har massa saker som ska göras i veckan. plugga framför allt men sedan ha ja faktiskt planerat in en grovstädning också plus att slänga ut sängen som jag har haft där..
sover ändå på golvet för att slippa vakna och ligga med halva kroppen i sängen och halva på golvet..
sedan ska jag ta och ringa uppsala och bekräfta remissen som jag fått..
operations datumet är alltså satt.. 27/4-11 så kommer jag opereras!
Tur man har sån snäll lillebror som planerar att följa så ja ha ett bra stöd med mig och det känns faktiskt lite lättare eftersom att han vet hur mkt jag gruvar mig inför operationen..
samt att jag kommer ju inte riktigt kunna klara mig själv riktigt heller eftersom att hela vänster arm kommer att vara obrukbar ett par dagar efter operationen..
men men samtidigt vet jag att de kommer vissa saker som också kommer bli tunga som inte är allt för långt bort heller..
så ja antar att ja få fokusera lite grann på de nu ett tag framöver!

sitter och lyssnar på musik och jag kan inte säga annat än att vissa låtar får en verkligen att tänka efter...

Nä nu blire sängen!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu