27 januari 2011

torsdag och jag sitter fortfarande i Övik, åker inte hem förän imorrn då ja haft mitt L-ABCD på  KTC :)
Sedan blire att åka hem till Åsele igen och kanske fara över på garaget och byta sida på dämparna men jag vet inte riktigt hur ja ska göra faktiskt.. om ja ska byta sida eller om dem ska få sitta som dem gör nu..
ja ni hör ju vilka djupa funderingar jag har ;p

Annars så va jag å kolla synen idag och optikern frågade hur tusan jag kunde se vad ja läste för något.. haha då vet man att de ä dax att skaffa nya glasögon!
Men satan va glasögon ä dyra! 3095:- gick mina glasögonon på... egentligen äre ju bara glaset som är dyrt eftersom jag nu ska ha glasögonen då jag ser tv, sitter vid datorn, läser å kör bil..
Därför har jag ju ett glas som går att ha till alla dessa annars skulle ja vara tvungen å köpa 2 par glasögon å de är ju faktiskt lite ovärt.. bli ju bara dyrare då så..
Men aja, sånt ä livet!

Ha fått ett hårt slag i magen också, jag som trodde att detta skulle gå hyfsat bra trots allt men sen kommer de där..
Nu börjar allt om igen känns de som, hur tusan ska ja klara av de där?!
På egna ben och allt..
känner jag mig själv rätt så kommer de där bli alldeles för jobbigt och jag kommer antagligen bara vara off ett bra tag efteråt..



Usch ja håller på att bli smäll sjuk också, hostar å snorar om vart annat..! Så just nu håller ja bara tummarna för att de inte ska bryta ut riktigt än för de ha ja inte tid med!

Nä nu tänker ja lägga mig framför tv:n och hoppas på bättre tider!


when my world is falling apart.
When there's no light to break up the dark,
That's when I look at you.
When the waves are flooding the shore,
and I can't find my way home anymore.
That's when I look at you.

When I look at you,
I see forgiveness,
I see the truth.
You love me for who I am,
Like the stars hold the moon,
Right there where they belong.
and I know im not alone.

for what we were and what we are
it's hidden in the stars
if I could to take you there
you won't have to wonder what we are
you won't have to ever look too far
it's hidden in the scars







Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu