3 januari 2011

Måndag och jag har faktiskt försökt att plugga lite men ja kan inte påstå att de går speciellt bra..
allt ja läser bara försvinner ur skallen och ja vet att detta beror på hjärnskakningen jag just haft..
läkarn sa ju att de skulle ge dåligt minne ett tag framöver men vafan ja ha ju en tenta å plugga till! man blir lite lätt stressad men..

Annars idag så är jag hundvakt åt Fabbe pojken så han och katterna busar för fullt just nu!
Bli trött bara av att titta på dom :P
Men de se ut å ha roligt iaf å de ä ju de viktigaste!
Sedan har jag ringt runt till olika återförsäljare för lynx och pratat runt lite..
Lillebror funderar på att ta sitt förnuft till fånga å skaffa en skoter å då äre ju så klart ja ställer upp å ringer å kollar vissa saker eftersom han jobbar :)
Riktigt kul faktiskt att göra sånt här, kanske skulle ja bli skoteråterförsäljare istället för sköterska?!
De skulle nog vara grymt roligt tror jag!
men nu ska ja inte spinna in mig för mkt på den ideén men detta är faktiskt en av de drömmar jag har..
Ha som blive en större å större idé på senare år och ja vem vet va som händer senare i livet :)

Sedan så ska ja se om någon kan följa med å träna i veckan också, måste träna lite mer för att lära mig maskinen känner jag.. har ju trots allt inte haft mycket tid på den och de gör ju som sagt att de går lite sämre! men de kommer med tiden skulle jag tro!

Nä dax att återgå till pluggandet! ska faktiskt ge mig ut en sväng senare å fara på axbergs å kolla på ett par nya handskar tills helgen!









Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu