10 juli 2011

haha läste just kommentaren från Emma att ja kunde glömma att åka bort under marknaden för hon tyckte vi kunde gå runt som på den gamla goda tiden!
jadu Emma, de tycker ja vi ska göra å självklart åka nån karusell å käka en jävla massa godis! åsså munkar! varma chips få du äta själv för de ä inge vidare enligt mig ;)
Iaf så har vi fått lite mer ordning här i huset. kontoret är städat och kontorsmöblerna är på plats.. riktigt skönt vill jag lova! Sedan har jag hämtat mitt högtalarsystem och ställt på altan! vart riktigt najs kan jag lova så ikväll hände ja å lars upp tvätten i ljuva toner av guns and roses..
vart faktiskt lite lättare att stå å hänga tvätt bland all mygg, antagligen för att man slipper hörra dessa varelsers förbannade surrande..!
imorrn ska vi ta tag i gästrummet och städa ur det för de lär ju dyka upp lite gäster på torsda om jag inte fattade lars fel..
så lika bra att få allt iordning så vi kan slappa sen :)
Btw så ha vi vare riktigt duktiga de sista dagarna med 5 km promenader på kvällarna, ha varit riktigt skönt att gå en sväng på kvällen för man sover så himla skönt efteråt..
dock måste jag erkänna att igår va de olidligt, varmt na jävulskt å mygg så mkt förbannat men jag antar att de bara va bra för vi hade en ganska rask takt för att slippa skitn :P haha
Jag har haft stora funderingar me mig själv också och om ja kom fram till något vettigt vet ja inte riktigt..
men jag tror att ja ha bestämt mig nu, ju mer jag överväger olika saker så äre en sak som väger mest..
de kommer bli tungt och ja hade gärnet vilja ta ett annat beslut men i längden så kommer jag nog vara nöjd att jag tog detta beslut.. hoppas jag iaf..
Nä nu tro ja att ja ska ta och krypa mot sängen så man kanske orkar upp imorrn bitti...
Over and out...!

Tack för att du står bredvid mig
och stöttar mig i mina beslut.
Älskar mig för den jag är och
ger mig glädje och skratt varje dag!
Du gör mig hel igen och jag
älskar livet mer än någonsin förr!
19/2-11
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu