15 juni 2011

denna vecka tillbringar jag me älsklingen i jokkmokk! Kan lova att ja ska aldrig mer klaga på att Åsele ä dött för då borde man faktiskt komma hit :P
Men vi ha iaf vare ute å äte kinamat å pizza med renskav å lingonsylts sås.. va faktiskt riktigt gott måste ja erkänna!
Bada ha vi också gjort.. på en strand så kändes lite malplacerad = litet radhusområde me en dö gädda på stranden å en massa skit..
men skönt vare iaf då de vare olidligt varmt dessa dagar å ja kan inte påstå att de vare nå svalare i husvagn heller för den delen..
Vi ha vare på besök gånger 2 hos Tikka också, mycket fräna grejer den mannen har faktiskt..
vart grymt sugen på bilen han hade byggt me lustgas å turbo :D
Fast ja tro eller hoppsan på att Lars vill ha mig levande en stund till så ja gav upp tanken på att köpa den..!
Fast Tikka frästa en me att tala om att de släppte på 4:ans växel.. gaaash va de krypte i hela mig om att vilja ha den ;)
mkt fräna skoter grejer också men ja.. min maskin få ja ju inte mixra me för då gå ja int igenom besiktningen..

Imorrn åker vi hem till Åsele och ja kan lova, de ska bli riktigt skönt faktiskt!


nu väntar sängen eller ja.. husvagns nerbäddad säng iaf :)





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu