16 november 2011

Idag är det onsdag och jag vaknade faktiskt tidigt idag, förstår inte vad som hänt med mig då jag ha börja vakna så tidigt på morron...
Måste vara pyret som bestämmer sovtiderna nu för tiden!
Idag står städ och tvätt på schemat, fattar inte hur mkt tvätt man kan ha egentligen! värsta av allt är alla lakan då det inte finns plats för dem att hänga i tvättstugan!
Sedan så gör de ju inte saken bättre att det tar 1,5 timme för tvättmaskin att bli färdig heller för de innebär att man oftast hunne bli less efter bara några maskiner och sedan tvättar man inge mer :P
Imorrn kommer Marica hit och Lars kommer hem från jobbe.. Härligt säger jag bara :)
Hoppas bara att jag ska må bra imorrn så jag orkar vara social!
Annars finns de nog inte så mkt mer att berätta tro ja? kommer då inte på något speciellt!
kommer ja på nå mer så få vi väl höras senare!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu