17 november 2011

jag passar väl på att skriva här medan jag är vaken och måste försöka bli trött igen!
vaknade och tyckte att jag hade sove rätt länge så ja stiger upp, Marica sover fortfarande så ja startar tvn i hopp om att de ska finnas nått att glo på.. då upptäcker jag att klockan bara ä kvart över 4!!!! FAIL säger jag bara!
men den största frågan är nu..
Hur fan ska ja kunna somna om?!
Iallafall så ska jag, marica och marina kolla på bio ikväll (freda) och ja lovar att de kommer att bli kanon!
Sedan när bion är slut så ä Lars hemma också, va ju tänkt att han skulle komma hem ikväll men så blev de icke..
Marica åker till Svanabyn då hennes lillebror fyller år så när hon ha åkt måste ja packa väskan och göra allt iordning för att åka till Övik på lörda över dan för att bada på paradisbadet och shoppa lite..
Vet inte riktigt om Lars hade tänkt shoppa så mkt men ja kommer nog behöva tvinga me han på stan en sväng iaf för ja måste kolla på en ny vinterjacka!
Lite nya kläder skulle inte heller sitta helt fel då ja upptäckt att magen börja vara för stor för mina vanliga kläder, ja kan ju så klart ha dem men de spänner så förbannat över magen så ja mår ränt illa av de å ja.. de ä ju mindre trevligt!
Nä nu ska ja göra ett försök att somna om igen!
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu