22 november 2011

fatta att om 2 dagar äre 1 månad kvar te jul å jag ha ingenaning om va ja ska köpa för julklappar till allihop...
börja faktiskt känna av julstressen!
Dessutom så kollade ja ljusstakarna idag och INGEN av ljusstakarna fungerar!? Jävligt störande tycker jag faktiskt!
Så ja tro att ja ska be Lars fara in på dollar och köpa fler lampor innan han kommer hem på torsdag :)
Annars så ha de inte hänt så mkt under dagarna, ja ha mått dåligt som vanligt och vare halvt orkeslös..
Men tog mig faktiskt ut på en promenad idag och de va ganska skönt faktiskt! härligt då de knarrar under skorna ;)
5 km vart promenaden och sedan på kvällen skulle ja på vattengympa men den vart inställd så ja vart skit besviken!
Men lite nyttig ha ja ju vare iaf!
Sedan när ja äte midda och satt i soffan för att vila ner maten så kom det in en bil på gårn eller ska man säga en lastbil...?
För då kommer BRANNBILN in på gårn... ja stod som ett frågetecken i fönstret å tänkte att: vafan ha ja nu lyckats med?!
Men då kom Jossan in och lämnade lite papper om brandsäkerhet och sånt :)
Så då vart ja ju faktiskt lättad igen!
Efter de for ja på Ica för att köpa mer frukt och sedan for ja upp te faster, drack kaffe och surra lite! De va ganska skönt faktiskt!
Så nu sitter jag i soffan och myser under filten samt funderar på att redigera lite bilder som ja tage..
Nä ja tro detta få räcka för idag, ha ju hunne gnälla av mig lite :P
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu