5 november 2011

Idag har jag hunne me en sväng på sjukan där ja fick träffa en läkare på jour tid då jag haft sån jävulskt besvärlig hosta under flera veckor..
de va rädd för att det skulle ha blive en lunginflammation men så var nog inte fallet tack och lov.. fast dem skicka iväg prover för att vara på säkra sidan!
hade iaf pga av att astman kärvat då ja vart gravid antagligen hostat så mkt så ja ha fått sår på luftstrupen och dessa ha blive infekterade och varat.. luftkatarr's liknande alltså..
så jag fick cocilana utskrivet som jag ska ta morron och kväll för att hostan ska lägga sig så kroppen ska kunna ta hand om det där :)
Kändes skönt att få veta va denna hosta bero på iaf mest troligt..
så nu hoppas ja bara på att den ska gå över fort men ingen träning eller anstränande aktivitet på en vecka iaf..
jävla skit också.. men ja, bara att lyssna på farbro doktorn antar jag..
Skönt iaf att veta att detta inte beror på någon infektion och att detta kan inte smittas till andra  :)
Annars så har jag och Marica som sagt vare ute i stugan och haft det skit mysigt! vi ha äta god mat och sett en massa film! så det ha vare skönt! man ha som fått vila upp sig lite utan att behöva tänka på ett skit! sånt som man gillar alltså :)
Nä nu ska ja ta rycket och försöka knapra ihop en handlingslista så vi kanske få nån midda ikväll!
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu