8 november 2011

inatt va de en riktigt tung natt..
ja somnade men vaknade lika fort av ett ryck..! va precis som om jag skulle drömt en massa mardrömmar som jag inte minns..
så höll ja iaf på hela natten så klockan 6 imorse somnade jag helt av utmattning..
men hostan verkar då vilja ge me sig eftersom ja faktiskt fick sova länge mellan hostningarna idag vilket var väääääldigt skönt!
Har dock beställt en luftfuktare för att se om ja kanske kan dra ner mina astma mediciner, ja hoppas verkligen på det!
Sedan ska jag tala om för mamma å pappa samt mormor och morfar imorrn, vad jag hittat som jag önskar mig i födelsedags present! Man ska vara ute i god tid åtminstone då de gäller såna här saker som man måste beställa :)
Nä ha nyss sagt godnatt till Lars så nu tänker även jag vika in årern..
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu