9 november 2011

onsdag, lill-lörda för att vara exakt! Denna dag har varit lite seg då jag måste jag erkänna!
Ja ha försökt tvätta men tvättmaskinen ville inte alls göra som jag ville? ja fick tvätta om tvätten 2 gånger då den fortfarande va full av tvättmedel..
trots att ja inte fyllde på mer tvättmedel då ja tvätta om dem! vart riktigt förbannad!
sen ha ja ju lagat mat också eftersom jag hade fredrik å hugo som middagsgäster...
efter dem fare så diskade jag bort och  satte mig i soffan! så nu sitter jag här, ha fikat så nu ä jag redo för sängen!
ska bara kolla så att det brinner i pannan så ja slipper frysa ihjäl här inne imorrn bitti!
Imorrn kommer Lars hem också så de ska bli skönt! även fast han är borta 4 dagar i veckan så tycker jag att det går riktigt fort..
å de är ju bra för hade de gått sakta så hade jag nog smällt av för länge sen!
Iaf så slog tanken mig att de är 17 dagar kvar till första advent.. gu va mysigt!
Sen om 2 dagar äre 1 månad kvar tills vi ska göra ultraljudet och i veckan äre 26 veckor kvar tills pyret är beräknad!
jösses, undra om den tiden kommer springa iväg lika fort?!
Nä nu måste ja sova!
Over and out......!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu