14 oktober 2011

jösses jag är verkligen värdelös på att uppdatera här nu mera..
Måste verkligen skärpa mig på den fronten!
Iaf så har det inte hänt så jätte mkt idag heller, jag har pysslat lite i sovrummet med att renbädda sängen och plocka lite. dammsugat i sovrummet och gästrummet. Plockat och rensat inne på kontoret och faktiskt dammsugat där med..
så lite effektiv har jag varit faktiskt!
Åt dessutom fiskbullar till midda å mums de va verkligen länge sedan jag åt det kan jag lova..
tvättat har jag också gjort förresten! De höll ja på glömma.. ( lika bra att dra allt då ja ändå ska tala om att ja vare duktig )
Lars kommer hem på måndag och stannar hemma en hel vecka.. ska bli skönt att ha han hemma några dagar extra då vi har ganska mkt som ska göras i och runt huset innan snön kommer.
Men jag ha faktiskt lejt in lite extra hjälp till helgen, härligt med vänner som ställer upp å hjälper en :)
Nä nu ska jag försöka ta och somna om igen!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu