20 oktober 2011

Torsda, en helt vanlig torsda..
har varit förbi hos Lena och lämnat en bilstereo, vare på garaget och leta en massa grejer.
Vare hos mamma å pappa å matat Molly katten med köttbullar ( gissa vem som ä mest poppis i de tillfället! )
Sen ha ja gjort egna smootis också som jag och Lars drack som kvällsfika typ.
Riktigt goda vart dom faktiskt så dem kommer jag nog göra fler gånger!
Förstår egentligen inte riktigt vad jag gör vaken just nu för jag måste stiga upp svinigt tidigt imorrn eftersom jag ska till ume..
Känns faktiskt lite små drygt men..
Nedräkningen har också börjat tills jag och Marica ska åka till Sveja! Imorrn babe äre 1 vecka kvar ;)
Kommer bli grymt jäkla roligt!!
Nä nu ska ja stänga av den här dumburken och försöka sova!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu