23 oktober 2011

Söndag, vilodagen så att säga men de ha faktiskt inte blive en riktigt hel vilodag då vi gjort bort en massa ärenden och sedan så håller jag på att koka lingonsylt!
Ibland måste man vara lite duktig!
Har inte direkt vare den bästa dagen jag haft på länge då jag sov oroligt inatt, vaknade flera gånger av att ja hosta eller att ja bara vakna...
sedan ha ja mått dåligt hela dan också, så till midda så vart de lite potatismos..
inte de godaste men de ä lätt å få i sig då man mår lite halv dåligt :) de påminner mig lite om då ja va litn å hade magsjuka å va hemma med pappa för då gjorde han alltid potatismos me mkt smör som man fick äta :P
Men de funkar ju iaf!
Lars åker inte förän imorrn bitti så ja slipper sova själv inatt vilket känns ganska skönt faktiskt!
Måste ringa sjukan till veckan för att höra om ja kanske kan få komma upp och kolla upp mina bihålor.. ja få så jävla ont i skallen ibland och jag är ju snuvig så risken finns att bihålorna inte är så vackra..
men de vore skönt om ja fick dem kollade så dem kanske kan spola dem eller nått om de skulle behövas!
Nä nu fåre lov å va slut surrat för ja måste kolla lingonsyltn..!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu