24 oktober 2011

Måndag, Lars åkte klockan 4 imorse så jag gick upp å åt frukost och sedan gick ja och la mig igen..
hade inte riktigt den bästa natten i natt då jag hostade så jag fick knappt sova någonting alls..
jag hade ett tag tänkt att skära av halsen för att sedan sätta tillbaka den när ja vakna igen bara för att ja va så less och trött..
tur man ha lite hjärna kvar trots att man inte har sove..
Annars hare inte hänt så jätte mkt idag, janne, fredrik å hugo va förbi å hälsade på så vi satt och surra lite över en kopp kaffe..
sedan så ringde jag åt marica, vi pratade 1,5 timme å sedan så bestämde vi att vi fortsätter snacka på msn..
haha de ä ju nästan som att vi pratar vart annat år då vi pratar trots att vi oftast pratar varje dag..
jag brukar oftast fundera på va vi egentligen prata om men kommer aldrig fram till att vi pratar en massa vettiga saker i 1,5 timme ;p
Men vi verkar ju överleva iaf :)
Nu blire till att fika färdigt och sedan slänga sig i soffan en stund tills de ä dax att sova!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu