31 oktober 2011

måndagen är bort gjord och jag ha haft migrän typ halva dan.. roligt värre om man säger så..
Annars så vet ja inte riktigt va ja ska berätta om denna dag, vi ha gått ut me att jag och Lars ska bli föräldrar.. de valde vi å göra just för att snacket hade tydligen börja gå runt så då kände vi att då vare lika bra att gå ut me verkligheten!
Men vi ä nog lika chockade som några kanske vart då detta inte var planerat och jag åt p-piller vilket jag gjort sedan 7 år tillbaka..!
så pyret bara kom som en blixt från klarblå himmel!
Vi ha gjort vårt första Ultraljud också och ja kunde inte riktigt hålla mig för skratt då de ser ut som en alien på bilden tycker jag me läkarn sa att de gör alla i den veckan så.. :P
Så här är vårt lilla pyre!
Från de ena till de andra så äre tisda imorrn vilket innebär att MARICA kommer hit imorrn för vi ska ha 3 dagar me bara en massa mys, äta gott, se film å bara njuta av livet :D
Kommer bli så jävla skönt och jag längtar verkligen!
Nu väntar jag bara på tvättmaskin och sedan blire sängen! :)
Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu