5 oktober 2011

Ja som ni kanske ser så åkte utmaningen åt skogen ganska tidigt och jag ha vare frånvarande ett tag från bloggen...
Marica ha sagt åt mig å blogga så de ä lika bra att lyssna på henne antar ja! haha!
Det händer faktiskt som vanligt inte så mkt förutom att jag nu mera ä på hemmaplan hela veckorna.. rätt skönt faktiskt om man frågar mig!
Ja ha vare i Sundsvall å shoppa på Ikea.. åtminstone shoppa ja åt andra för ja köpte int så mkt åt mig själv faktisk..
Men ja kom faktiskt därifrån me garn å ett par byxor.. så lite vart de!
Ja ha sökt till en massa skolor för att få läsa på distans så ja ska slippa åka tillbaka till Övik. håll tummarna att ja kommer in!
Men ja måste säga att ja ä glad att ja ha mitt studieuppehåll just nu för de behövde ja verkligen! Ja ha haft tid att känna efter va ja egentligen vill, alla förändringar som är på väg osv..
Tro inte att ja had kunna hantera detta om ja gått skola samtidigt faktiskt..
Förändringarna kommer bli många men ja tro de kommer bli jätte bra :)
Sen ha ja faktiskt fått godkänt av Lars att måla om hallen så nu sitter ja å letar färg för fullt å kollar på en massa inredningsprylar!
De ä härligt å bo i hus ;)
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu