1 februari 2012

Ny månad och en dag närmare pyrets beräknade ankomst..!
Fatta att den 12/2 så har vi "bara" 3 månader kvar tills han är beräknad.. helt sjukt va tiden har sprunge iväg..
Men än är det ett tag kvar så vi få längta ett tag till!
Imorrn äre torsdag vilket innebär att vi ska till barnmorskan för kontroll, jag hoppas allt ser bra ut för ja vill verkligen inte behöva åka till Umeå igen för observation.. samtidigt som jag vet att skulle de finnas minsta tveksamheter så får vi ju åka direkt.
Men så länge de är det bästa för pyret så gör man ju det så klart! men han ha då sparkat och levt rövare inne i magen så jag känner mig trots allt ganska lugn...
Idag så ha jag iaf varit på kronan med Vendela och deras prinsessa Vilja, riktigt söt va hon! Tror hon dock tyckte att vi va lite tråkiga som bara satt och prata för vi vart lite grinig ett tag men så fort de började komma lite mer folk så va vi nöjd igen! de blev lite mer action å de gillar man ju så klart :)
Sedan kom Fredrik, Sandra och Ozzian förbi och satt och surra me oss ett tag så det var riktigt trevligt! Så denna dag har ju gått lite fortare än va dagarna normalt brukar göra men det klagar man ju inte över som sagt!
Nu blir det bara att fixa middag, äta och sedan bege sig upp på samhälle för att fara och gratta faster som fyller år idag :)
Nä ska kanske ta och börja med maten så det inte blir så sent!
Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu