2 februari 2012

idag har jag varit hos barnmorskan för kontroll och allt gick jätte bra! Vi pratade mycket om hur allt är med vårt lilla pyre och hur vi mår osv. Men jag sa att vi både känner oss nog ganska lugna trots allt, jamena eftersom vi har ingenting annat att jämföra med så för oss blir det ju en rutin och någonting som hör till för oss. medan för andra kan detta vara helt onormalt om ni förstår va ja menar..
Men att det är klart man funderar och är orolig men vi är i goda händer så det känns tryggt iallafall!
Vi mätte även magen för första gången och måttet var inom normalt värdena, blodtrycket var bra, hjärtljuden var bra så det fanns ingenting som avvek från det normala vilket var väldigt skönt! En riktig fighter vi har som verkar ha bestämt sig att vätskan inte ska påverka honom! :)
Blodprover tar vi om 3 veckor för mina värden har varit så bra så det finns ingen anledning att ta varje gång vi ses. Känns skönt att kroppen inte börjar körva än så länge :)
Sedan var jag och gjorde lite ärenden, hämtade ut paket på posten osv så jag skulle slippa fara ut senare ikväll då det trots allt är -26 grader på ranchen.. brr! ja lovar det går mycke ved!
När jag kommer hem får jag ett sms att mina skolböcker kommit.. VAFAN så typiskt! men tänker att dom får ligga där tills nån annan dag och då kommer jag på att jag skulle svänga in på bibloteke innan jag skulle hem.. även det flög ur skallen på mig!
Inte lätt då man lämnat skallen hemma direkt!
Men ja fick faktiskt en överraskning idag! Öppnade paketet från netonet där jag beställde headsetet jag behöver tills jag ska börja plugga igen och när ja öppnar kartongen så hade jag fått ett USB minne med på köpet!
Formen av en kapsylöppnare? men det spelar ju ingen större roll.. perfekt då mitt andra är fullt me en massa skit som jag måste gå igenom..
Det innebär att jag kan skjuta på det lite till! haha!
Nä nu ska jag ta och leta reda på någon middag!
Over and out....!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Ja det blir absolut mer verkligt, helt magiskt :) tusen tack! Jag är i vecka 21 :) oj, jag tror att jag hamnade på din Facebook sida och så klickade jag på din länk hit :)

2012-02-02 @ 17:44:07
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: emilia

vad har du beställt för skolböcker :D

2012-02-03 @ 09:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu