29 februari 2012

skottårsdagen..
Somnade kl 22 igår tro ja den var, helt av utmattning.. denna dag hade inte alls varit som jag tänkt mig.. inte måndagen heller för den delen..
Marica och jag skulle ha en mysvecka med bara slöande och mys och sedan vänder allt på loppet av 1,5 timme?
Så denna vecka lär man ju inte glömma i första taget direkt..
Men ja, ibland händer det saker som man inte kan rå över och jag antar att detta är just en av dessa saker..
Återkommer lite längre fram om va ja pratar om då jag inte vill lägga ut någonting för tidigt samtidigt som jag måste få ventilera mig lite..
Har folk som jag kan vända mig åt men ni vet kanske hur skönt det är att bara sitta och skriva ner det som kommer upp i skallen utan att behöva tänka speciellt mycket eller få fram vettiga ord för det...?
Men just nu känns allt skrämmande, förvirrande och framför allt.. alla dessa frågor och funderingar..
Nä ska göra ett tappert försök att somna om igen, klockan är ju trots allt bara 04 på morron..!
Over and out....!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Såg på din facebook sida att ni fått en liten pojke, stooooort grattis!!! :) Hoppas allt gått bra och att allt går bra, trots att han ville träffa er så snabbt:) STOR KRAM!

2012-02-29 @ 15:31:11
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Ja du har en tuff tid framför dig och jag förstår om du känner att du håller på att bryta ihop! GÖR DET! Det har varit min räddning. För första gången i mitt liv har jag tillåtit mig själv att vara ledsen och gråta. Ofta! Även inför personalen. Dom är så van vid sörjande föräldrar så man behöver inte skämmas. En annan sak som gjort att jag tagit mig igenom det är att jag försökt tänka på mig själv. Sminkat mig varje dag, ta promenader, träna på IKSU, gå till frissan. Sånna små saker kan göra så stor skillnad. Jag har inte haft många att prata med och är väldigt dålig på att prata, så bloggen har hjälpt mig jättemycket. Där har jag satt ord på allt och fått otroligt mkt stöd från andra i samma sits! Jag hoppas och ber att allt ska gå bra för er! Jag kommer kika in här lite då och då för att se om du vågat börja skriva om vad som hänt. Kram

2012-03-02 @ 17:25:29
URL: http://prematurmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu