3 februari 2012

Fredag!!! äntligen som jag ha väntat!
Idag kommer Lars hem och jag har verkligen saknat han så det är helt sjukt! tyckte att om han är borta 2 dar mer än vanligt borde inte göra så mycket men det kan jag lova att det gör..
Ja vart även utringd på lite extra jobb idag så jag ska snart göra mig iordning för att åka och jobba lite. vart inte många timmar men allt är bättre än ingenting!
Känns då att det är frisk luft ute idag, halv kallt inne så jag eldar för fullt! vart bara lite små panik imorse då jag skulle göra upp eld och upptäckte att det inte fanns nå näver.. så de va bara att springa in igen å hämta reklamen vi fick me posten.. funkar ju de med men det bli så jävla mkt aska i pannan..
det är det redan men ja hittade ingen tom hink att tömma askan i heller så lars få väl fixa de när han kommer hem :)
Nä nu måste ja springa iväg!
Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Ja precis :) Våran lilla bebis är beräknad den 18 Juni :) Nej vi har tänkt ha det som en överraskning, även om jag är riktigt sugen på att ta reda på om det är en flicka eller pojke som gömmer sig där inne ;)

2012-02-03 @ 19:14:53
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu