4 februari 2012

Lördag, -32 på termometern och helt sjukt underbart väder ute.. synd bara att det ska vara så förbannat kallt!
Idag ska vi bjuda mormor och morfar på midda eftersom morfar hjälp oss med grävningen och skottningen i vinter.. Så det blir till att vara som en riktig husmor idag och mest bara stå framför spisen! haha.
Blir en skogsgryta till middag med fläskfile, kantareller å lingon, kommer bli super bra med en snabb cheesecake till efterätt!
Sällskapet får dricka vin till maten och jag får hålla mig till trocaderon.. fast ska ja vara ärlig så tro ja bara att jag skulle må dåligt om ja ens skulle dricka vin..
allt som man annars drack eller åt innan graviditeten smakar så jävla konstigt just nu, åtminstone för mig..
inte ens PALT smakar lika dant å då äre verkligen obra!
I helgen får jag dessutom ha Lars hemma några extra dagar eftersom vi åker till Umeå på tisdag igen för kontroll av pyret. jag hoppas verkligen att vätskan börjat dra sig tillbaka eller att det åtminstone är oförändrat så det inte ökar i vätska för då äre väl bara en tids fråga tills vi får åka till stockholm antar jag?
Men nu ska vi inte tänka så, de kommer gå tillbaka helt enkelt! de ha ja nu bestämmt så de så!
Kom förresten på imorse att den 19 februari har jag och Lars vare tillsammans i 1 år, vilket innebär att vi vare sambos i ungefär 1 år också.. shiit alltså vars har tiden tagit vägen?! Men jag trivs som fisken i vattnet och jag känner på mig att de kommer bli fler årsdagar framöver :)
Nä nu ska ja ta och hämta mig en kopp kaffe, vart tvär sugen..
Over and out...!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma i Juni

En sommarbebis känns superbra!:) varmt och härligt. Hahah! Kan tänka mig det. Det är ju lite både och, roligt med en överraskning men ändå kul att kunna köpa mer kläder och sånt:)



Jag mådde väldigt illa på mornarna från början, fast har bara kräkts två gånger. Sedan har jag haft lite ont i magen och nu har jag ont i ryggen när jag lyfter tungt. Hur har du haft det hitills?

2012-02-04 @ 22:43:16
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu