8 februari 2012

Ska försöka uppdatera här lite idag då det inte vart någonting igår..
Vi va som sagt i Umeå igår och komme hem ganska sent, missade demonstrationen för ambulansen tyvärr och jag hade gärna varit där men vi kom som sagt hem så sent och jag var ganska så trött efter allt..
Ingen bild fick vi med oss hem denna gång heller men det spelar ju egentligen ingen roll, vi har ju trots allt 3 månader kvar tills han är beräknad så vi lär hinna med några ultraljud!
Därimot hade han samlat på sig mer vätska denna gång så vi fick en remiss till stockholm för att dränera vätska från pyrets bröstkorg.
Tugnt och det känns så jävla orättvist att detta ska hända oss.. alla som "misssköter" sin graviditet och får inga problem alls och just nu känns det som att allt bara händer oss även fast jag vet att det inte är så..
Så på fredag så åker vi till stockholm och karolinska! Det som känns skönt är att dom har fortfarande inte hittat något som tyder på att han skulle vara "sjuk" då han kommer ut. Finns alltså inga missbildningar som dom har kunnat se eller som testet visat vilket är riktigt bra.
Läkarna låter väldigt possitiva och tror att pyret inte kommer ha några problem sedan så fort dränet sitter på plats och så länge dränet fungerar så kommer han få vara kvar i magen.. Blir det något annat så kan det ev bli så att dom tar ut honom tidigare men det försöker vi inte tänka på just nu utan nu tar vi en dag i taget!
Så nu få ni helt enkelt hålla tummarna för oss på fredag att allt går bra men det tror jag för de är en riktig liten fighter vi har tror jag!
Over and out....!


Kommentarer
Postat av: emilia

hörs inge roligt. hoppas det går bra!

2012-02-08 @ 16:31:33
URL: http://emiliaagebro.blogg.se/
Postat av: m.

Tänker på dig lilla vän ♥

pussåkram i massor ♥

2012-02-08 @ 19:52:48
URL: http://teammiraxcazper.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Håller alla mina tummar och tår!! Kram!

2012-02-08 @ 21:11:06
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: Marica

Kommer gå hur bra som helst ska du se :) Det känner jag på mig :) love u, puss

2012-02-08 @ 21:41:31
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu