5 mars 2013

Jag hade skrivit en lååååååång uppdatering åt er MEN då tyckte tydligen blogg.se att det skulle försvinna när jag tryckte på publicera..
Vi mår iallafall bra här hemma, jag tänkte att ni iallafall skulle få veta det. Ni är ganska så många som följder vår resa och stöttar oss i vår vardag. Tack så himla mycket! 
 
 Jag ska sätta mig ner och skriva den lååånga uppdateringen åt er igen men de får nog bli imorgon då det börjar bli sent nu.. 
 
 
Bjuder iallafall på en bild tills imorgon då uppdateringen kommer!
 
Sagostund med pappa  <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

En sådan fin kille ni har :)
Mina tvillingar föddes fyra månader för tidigt och var också lungsjuka. Sedan de föddes har vi drabbats av RS flera gånger och tvingats ligga på sjukhus ett par veckor varje vinterhalvår. Hoppas att er lille kille slipper RS!

www.mirakeltvillingar.wordpress.com
www.pysslingarna.wordpress.com

Svar: Tack! Va roligt att ni hittat min blogg! Åh gud, måste ha varit jobbigt för de små med RS, flera gånger dessutom. det är min största mardröm att Emil ska åka på RS så vi håller oss mest inne så risken ska vara liten men någongång måste man ju våga sig ut också.
Det är 2 riktigt fina tjejer du har, riktiga kämpar :)
Charlotte Svensson

2013-03-11 @ 12:06:47
URL: http://www.pytteliten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu